Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4787
Назва: The social responsibility of business in the period of globalization = Соціальна відповідальність бізнесу в період глобалізації
Автори: Птащенко, Л.О.
Чечелашвілі, М.Ю.
Тематичні ключові слова: business
social responsibility
globalization
бізнес–процес
соціальна відповідальність
глобалізація
Дата публікації: лис-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: The social responsibility is the fact that the company's sustainable development and indicator demonstrates the level of awareness of business decisions. It implies a systemic approach to the formation and immediate implementation, as well as accountability and control from the public and the state.
Бібліографічний опис: Ptashchenko L.O. The social responsibility of business in the period of globalization / L.O. Ptashchenko, M. Chechelashvili // Розвиток фінансового ринку в Україні: проблеми та перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 08 листоп. 2018 р. / ред. кол.: В.О. Онищенко, В.В. Гришко, Л.О. Птащенко [та ін.]. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 62–63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4787
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 08.11.2018_62-63.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.