Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПтащенко, Л.О.-
dc.contributor.authorЧечелашвілі, М.Ю.-
dc.date.accessioned2018-12-07T09:13:19Z-
dc.date.available2018-12-07T09:13:19Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4787-
dc.descriptionPtashchenko L.O. The social responsibility of business in the period of globalization / L.O. Ptashchenko, M. Chechelashvili // Розвиток фінансового ринку в Україні: проблеми та перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 08 листоп. 2018 р. / ред. кол.: В.О. Онищенко, В.В. Гришко, Л.О. Птащенко [та ін.]. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – С. 62–63.uk_UA
dc.description.abstractThe social responsibility is the fact that the company's sustainable development and indicator demonstrates the level of awareness of business decisions. It implies a systemic approach to the formation and immediate implementation, as well as accountability and control from the public and the state.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectbusinessuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectбізнес–процесuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.titleThe social responsibility of business in the period of globalization = Соціальна відповідальність бізнесу в період глобалізаціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc336-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 08.11.2018_62-63.pdf1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.