Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4639
Назва: Проблеми та особливості управління маркетинговою діяльністю в нестабільних ринкових умовах
Автори: Зернюк, О.В.
Кійко, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетинговий менеджмент
особливості управління маркетинговою діяльністю
проблеми управління маркетинговою діяльністю
конкурентоспроможність підприємств
конкурентна маркетингова стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Мукачівський державний університет
Анотація: Стаття присвячена дослідженню особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств. Визначено основні проблеми розвитку маркетингового менеджменту в нестабільних ринкових умовах. Запропоновано модель ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто можливі напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості.
Бібліографічний опис: Зернюк О.В. Проблеми та особливості управління маркетинговою діяльністю в нестабільних ринкових умовах [Електронний ресурс] / О.В. Зернюк, А.В. Кійко // Економіка та суспільство. – 2017. – № 13. – С. 468–473. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal-13
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4639
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зернюк Кійко.pdfОсновна стаття266.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.