Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗернюк, О.В.-
dc.contributor.authorКійко, А.В.-
dc.date.accessioned2018-11-13T08:31:19Z-
dc.date.available2018-11-13T08:31:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4639-
dc.descriptionЗернюк О.В. Проблеми та особливості управління маркетинговою діяльністю в нестабільних ринкових умовах [Електронний ресурс] / О.В. Зернюк, А.В. Кійко // Економіка та суспільство. – 2017. – № 13. – С. 468–473. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/index.php/journal-13uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей управління маркетинговою діяльністю підприємств. Визначено основні проблеми розвитку маркетингового менеджменту в нестабільних ринкових умовах. Запропоновано модель ефективного управління маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянуто можливі напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectособливості управління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectпроблеми управління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствuk_UA
dc.subjectконкурентна маркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleПроблеми та особливості управління маркетинговою діяльністю в нестабільних ринкових умовахuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc658:338.12-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зернюк Кійко.pdfОсновна стаття266.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.