Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4603
Назва: Роль категорії ввічливості в текстах засобів масової інформації.
Автори: Болотнікова, А.П.
Тематичні ключові слова: увічливість
стратегії ввічливості
позитивна ввічливість
негативна ввічливість
соціальна дистанція
комунікативна компетентність
засоби масової інформації
Дата публікації: вер-2018
Анотація: Досліджено роль категорії ввічливості в контексті проблеми ефективності мовної комунікації, зокрема на прикладі текстів засобів масової інформації, з’ясовано умови успішного спілкування під час інтерв’ю, описано ефективність діяльності журналіста при правильному використанні конкретних засобів вираження ввічливості та проаналізовано особливості вживання звертань як найважливішого засобу налагодження комунікативних узаємин журналіста і його адресата.
Бібліографічний опис: Болотнікова А.П. Роль категорії ввічливості в текстах засобів масової інформації / А.П. Болотнікова // Молодий вчений. – 2018. – № 9.10 (61.1). – С. 17–20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4603
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болотнікова А.П._Роль КВ в текста ЗМІ.pdf421.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.