Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4593
Назва: Оцінка іміджу підприємства
Автори: Чевганова, В.Я.
Перевертайло, Т.С.
Тематичні ключові слова: імідж підприємства
кількісні методи
якісна оцінка
внутрішній імідж
позитивний імідж
пабліситі
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Анотація: У статті розглянуто кількісні та якісні підходи до оцінки іміджу підприємства. Визначено методи та практичні проблеми оцінки іміджу, розглянуто основні цілі оцінки та необхідність її проведення. Виокремлено особливості використання сучасних методів оцінки іміджу, наведено переваги та недоліки розглянутих методів. Запропоновано вибирати методику оцінки іміджу виходячи із цілей підприємства.
Бібліографічний опис: Чевганова В.Я. Оцінка іміджу підприємства [Електронний ресурс]/ В.Я. Чевганова, Т.С. Перевертайло // Глобальні та національні проблеми економіки . – 2018. – № 23. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-23-2018.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4593
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перевертайло стаття.pdf377.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.