Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичуліна, К.В.-
dc.contributor.authorКладченко, Я.О.-
dc.date.accessioned2018-10-22T13:09:34Z-
dc.date.available2018-10-22T13:09:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4540-
dc.descriptionЧичуліна К.В. Сучасні цінові стратегії на основі психології [Електронний ресурс] / К.В. Чичуліна, Я.О. Кладченко // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – №23. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-23-2018/31-vipusk-23-cherven-2018/4119-chichulina-k-v-kladchenko-ya-o-suchasni-tsinovi-strategiji-na-osnovi-psikhologijiuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям стратегій ціноутворення, що базуються на психології. Наведені різні підходи, стратегії, методи щодо формування оптимальної ціни та подальшої максимізації прибутку підприємств. Представлені сучасні стратегії ціноутворення та виявлені їх характерні ознаки. Визначені основи психологічного ціноутворення. Сформована класифікація найбільш популярних стратегій на основі психологічного впливу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинськогоuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectцінові стратегіїuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectціниuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.titleСучасні цінові стратегії на основі психологіїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc338-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чичуліна, Кладченко_стаття.docx152.45 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.