Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4473
Назва: Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики
Автори: Рассоха, І.В.
Блажко, Л.М.
Тематичні ключові слова: навчання
адаптація
наступність навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: Київ : НТУУ «КПІ»
Анотація: Наступність у навчанні є потужним засобом адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. Її реалізація може бути здійснена за рахунок узгодженості форм і методів організації навчальної діяльності та її змісту між середньою та вищою ланками освіти.
Бібліографічний опис: Рассоха І.В. Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики / І.В. Рассоха, Л.М. Блажко // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24–25 груд. 2015 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2016. – С. 201–204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4473
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mvstu4-abstracts-201-204.pdf812.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.