Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4473
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рассоха, І.В. | - |
dc.contributor.author | Блажко, Л.М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-15T06:49:55Z | - |
dc.date.available | 2018-10-15T06:49:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4473 | - |
dc.description | Рассоха І.В. Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики / І.В. Рассоха, Л.М. Блажко // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24–25 груд. 2015 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2016. – С. 201–204. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наступність у навчанні є потужним засобом адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. Її реалізація може бути здійснена за рахунок узгодженості форм і методів організації навчальної діяльності та її змісту між середньою та вищою ланками освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ : НТУУ «КПІ» | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | наступність навчання | uk_UA |
dc.title | Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 51(082) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра вищої та прикладної математики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mvstu4-abstracts-201-204.pdf | 812.77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.