Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4473
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРассоха, І.В.-
dc.contributor.authorБлажко, Л.М.-
dc.date.accessioned2018-10-15T06:49:55Z-
dc.date.available2018-10-15T06:49:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4473-
dc.descriptionРассоха І.В. Дидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математики / І.В. Рассоха, Л.М. Блажко // Математика в сучасному технічному університеті : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24–25 груд. 2015 р.). – К. : НТУУ «КПІ», 2016. – С. 201–204.uk_UA
dc.description.abstractНаступність у навчанні є потужним засобом адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. Її реалізація може бути здійснена за рахунок узгодженості форм і методів організації навчальної діяльності та її змісту між середньою та вищою ланками освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв : НТУУ «КПІ»uk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectнаступність навчанняuk_UA
dc.titleДидактичний та змістовний контекст адаптації студентів на прикладі викладання вищої математикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc51(082)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mvstu4-abstracts-201-204.pdf812.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.