Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4455
Назва: | Моделювання ігрового обєкта з використанням програми 3D MAX |
Автори: | Сомов, С.В. Пузь, Д.О. |
Тематичні ключові слова: | 3D MAX моделювання |
Дата публікації: | 22-тра-2018 |
Видавництво: | Полтавський національний технічний універсистет імені Юрія Кондратюка |
Анотація: | Розглянуто основні можливості роботи програми 3D MAX. |
Бібліографічний опис: | Пузь Д.О. Моделювання ігрового об’єкта з використанням програми 3D MAX / Д.О. Пузь, С.В. Сомов // Тези доповідей 70-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 23 квітня – 18 травня 2018 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 144-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4455 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Том 2-145-145.pdf | 234.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.