Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4455
Назва: Моделювання ігрового обєкта з використанням програми 3D MAX
Автори: Сомов, С.В.
Пузь, Д.О.
Тематичні ключові слова: 3D MAX
моделювання
Дата публікації: 22-тра-2018
Видавництво: Полтавський національний технічний універсистет імені Юрія Кондратюка
Анотація: Розглянуто основні можливості роботи програми 3D MAX.
Бібліографічний опис: Пузь Д.О. Моделювання ігрового об’єкта з використанням програми 3D MAX / Д.О. Пузь, С.В. Сомов // Тези доповідей 70-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 23 квітня – 18 травня 2018 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 144-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4455
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Том 2-145-145.pdf234.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.