Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4455
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сомов, С.В. | - |
dc.contributor.author | Пузь, Д.О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-12T07:11:01Z | - |
dc.date.available | 2018-10-12T07:11:01Z | - |
dc.date.issued | 2018-05-22 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4455 | - |
dc.description | Пузь Д.О. Моделювання ігрового об’єкта з використанням програми 3D MAX / Д.О. Пузь, С.В. Сомов // Тези доповідей 70-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 23 квітня – 18 травня 2018 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 144-145. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглянуто основні можливості роботи програми 3D MAX. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний технічний універсистет імені Юрія Кондратюка | uk_UA |
dc.subject | 3D MAX | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.title | Моделювання ігрового обєкта з використанням програми 3D MAX | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.896 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Том 2-145-145.pdf | 234.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.