Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4455
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСомов, С.В.-
dc.contributor.authorПузь, Д.О.-
dc.date.accessioned2018-10-12T07:11:01Z-
dc.date.available2018-10-12T07:11:01Z-
dc.date.issued2018-05-22-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4455-
dc.descriptionПузь Д.О. Моделювання ігрового об’єкта з використанням програми 3D MAX / Д.О. Пузь, С.В. Сомов // Тези доповідей 70-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів університету (Полтава, 23 квітня – 18 травня 2018 р.). – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – Т. 2. – С. 144-145.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто основні можливості роботи програми 3D MAX.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний універсистет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subject3D MAXuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleМоделювання ігрового обєкта з використанням програми 3D MAXuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc004.896-
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Том 2-145-145.pdf234.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.