Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4418
Назва: Інноваційні підходи до організації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін
Автори: Рендюк, С.П.
Тематичні ключові слова: творча навчально-пізнавальна діяльність
модернізація професійної підготовки
інноваційні підходи
індивідуалізація навчально-виховного процесу
математичні семінари
Дата публікації: 2012
Видавництво: Херсонський національний технічний університет
Анотація: У статті обґрунтовується важливість використання деяких інноваційних підходів до організації й активізації творчої навчалрньно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін у технічних вищих навчальних закладах
Бібліографічний опис: Рендюк С.П. Інноваційні підходи до організації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін / С.П. Рендюк // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. пр. Херсон. нац. техн. ун-ту. – Херсон, 2012.– Вип. 1 (6). – С. 343-348.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4418
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХНТУ.pdfСтаття170.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.