Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/4418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРендюк, С.П.-
dc.date.accessioned2018-10-10T07:29:16Z-
dc.date.available2018-10-10T07:29:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/4418-
dc.descriptionРендюк С.П. Інноваційні підходи до організації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних університетів у процесі вивчення математичних дисциплін / С.П. Рендюк // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. пр. Херсон. нац. техн. ун-ту. – Херсон, 2012.– Вип. 1 (6). – С. 343-348.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується важливість використання деяких інноваційних підходів до організації й активізації творчої навчалрньно-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін у технічних вищих навчальних закладахuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсонський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectтворча навчально-пізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectмодернізація професійної підготовкиuk_UA
dc.subjectінноваційні підходиuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчально-виховного процесуuk_UA
dc.subjectматематичні семінариuk_UA
dc.titleІнноваційні підходи до організації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних університетів у процесі вивчення математичних дисциплінuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.6.014.54.015.311.016:51-
Розташовується у зібраннях:Кафедра вищої та прикладної математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ХНТУ.pdfСтаття170.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.