Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3750
Назва: Мова реклами в сучасному українському медіапросторі
Автори: Лисенко, А.В.
Дорошенко, С.М.
Тематичні ключові слова: реклама
рекламний текст
культура мовлення
літературні норми
Дата публікації: 2017
Видавництво: Інститут журналістики КНУ ім. Т. Шевченка
Анотація: У статті схарактеризовано сучасний стан мови реклами в українському медіапросторі. Подано приклади порушення літературних норм різних типів: змішування близьких за формою і сферою вживання, проте різних за творенням і змістом слів-паронімів; уживання в певній мовній ситуації слів чи словосполучень іншого функціонального стилю; нерозуміння буквального значення рідковживаних чи застарілих слів; неправильне вживання запозичень, порушення норм сполучуваності тощо. Розглянуто найтиповіші помилки в рекламних текстах та проаналізовано причини їх виникнення. Виявлено, що для мови реклами останнім часом характерне використання так званої «мовної гри», зокрема графічні виділення назви товару чи фірми, таким чином створюється можливість подвійного прочитання, творення неологізмів, неправильне сполучення слів, гра слів (каламбур), перероблення відомих висловів, прислів`їв, приказок, буквальний переклад тощо. Подано зразки для вдосконалення культури мовлення рекламодавців. У результаті дослідження з’ясовано, що відсутність належного редакторського і коректорського опрацювання призводить до грубих лексичних, граматичних, орфографічних та пунктуаційних помилок у текстах.
Бібліографічний опис: Лисенко А.В. Мова реклами в сучасному українському медіапросторі / А.В. Лисенко, С.М. Дорошенко // Наукові записки Інституту журналістики. – К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. – Т. 1 (66). – С. 72-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3750
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко%2c Дорошенко.pdfСтаття4.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.