Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, А.В.-
dc.contributor.authorДорошенко, С.М.-
dc.date.accessioned2018-07-09T11:34:08Z-
dc.date.available2018-07-09T11:34:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3750-
dc.descriptionЛисенко А.В. Мова реклами в сучасному українському медіапросторі / А.В. Лисенко, С.М. Дорошенко // Наукові записки Інституту журналістики. – К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2017. – Т. 1 (66). – С. 72-76.uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано сучасний стан мови реклами в українському медіапросторі. Подано приклади порушення літературних норм різних типів: змішування близьких за формою і сферою вживання, проте різних за творенням і змістом слів-паронімів; уживання в певній мовній ситуації слів чи словосполучень іншого функціонального стилю; нерозуміння буквального значення рідковживаних чи застарілих слів; неправильне вживання запозичень, порушення норм сполучуваності тощо. Розглянуто найтиповіші помилки в рекламних текстах та проаналізовано причини їх виникнення. Виявлено, що для мови реклами останнім часом характерне використання так званої «мовної гри», зокрема графічні виділення назви товару чи фірми, таким чином створюється можливість подвійного прочитання, творення неологізмів, неправильне сполучення слів, гра слів (каламбур), перероблення відомих висловів, прислів`їв, приказок, буквальний переклад тощо. Подано зразки для вдосконалення культури мовлення рекламодавців. У результаті дослідження з’ясовано, що відсутність належного редакторського і коректорського опрацювання призводить до грубих лексичних, граматичних, орфографічних та пунктуаційних помилок у текстах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут журналістики КНУ ім. Т. Шевченкаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectлітературні нормиuk_UA
dc.titleМова реклами в сучасному українському медіапросторіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc007:659.1:81’271(477)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко%2c Дорошенко.pdfСтаття4.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.