Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.contributor.authorАмеліна, І.В.-
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.date.accessioned2016-06-16T10:57:20Z-
dc.date.available2016-06-16T10:57:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/355-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємства / Н.В. Безрукова, І.В. Амеліна, В.А. Свічкарь // Менеджмент у ХХІ сторіччі: методологія і практика [колективна монографія] / М-во освіти і науки України; [І.А. Маркіна та ін.]. – Полтава, 2015. – С. 183-190.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автори досліджували нові тенденції економічної глобалізації в контексті питань торгівлі та інвестицій. Слід підкреслити, що процес носить суперечливий характер і має неоднозначні наслідки для всього світу. Кілька років тому розвинені країни були лідерами у світовій торгівлі і глобальних інвестиціях, а тепер архітектура світової економіки змінюється на користь країн, що розвиваються. Їх частка в світовому ВВП, міжнародній торгівлі та глобальних інвестиціях поступово зростає. В цих країнах виникають і розвиваються нові транснаціональні корпорації, активно розширюється їх експансія на ринки різних країн. Звичайно, такі тенденції не характерні для всіх країн, що розвиваються. Велика частина населення в цих країнах живе за межею бідності. І рішення цієї глобальної проблеми вимагає скоординованих зусиль усього світу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectінтернаціоналізація підприємства,uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.titleУправління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємстваuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Монограф.менедж.pdf172.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.