Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.date.accessioned2018-05-18T07:12:22Z-
dc.date.available2018-05-18T07:12:22Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3435-
dc.descriptionСвічкарь В.А. Переваги використання Інтернету в системі сучасного маркетингу / В.А. Свічкарь // Proceedings of the conference: «International scientific-practical conference Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives», April 12-13th, 2018. − Poland, Poznan, Mieszko I School of Education and Administration, 2018. – C. 259-260.uk_UA
dc.description.abstractВ публікації проаналізовані основні перваги від використання Інтернет-маркетингу , які дозволяють компаніям досягти економічного успіху в сучасному конкурентному середовищіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові перевагиuk_UA
dc.titleПереваги використання Інтернету в системі сучасного маркетингуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svichkar_tezi.pdf304.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.