Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3400
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗернюк, О.В.-
dc.contributor.authorПастух, А.М.-
dc.date.accessioned2018-05-17T15:22:42Z-
dc.date.available2018-05-17T15:22:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3400-
dc.descriptionЗернюк О.В. Стратегічний аналіз конкурентних позицій на ринку / О.В. Зернюк, А.М. Пастух // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 34–36.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз конкурентних позицій на ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc330.44-
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34-36.pdf594 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.