Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовицька, І.В.-
dc.contributor.authorЧичкало-Кондрацька, І.Б.-
dc.date.accessioned2018-04-04T08:23:46Z-
dc.date.available2018-04-04T08:23:46Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3173-
dc.descriptionЧичкало-Кондрацька І.Б. Світовий досвід просування органічної продукції [Електронний ресурс] / І.Б.Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька // Ефективна економіка. – 2018. – № 2. – Режим доступу до журнала: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/10.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто та узагальнено світовий досвід виробництва та споживання органічної продукції. Виділено переважаючі моделі управління національним ринком органічної продукції та найефективніші засоби просування органічної продукції у різних країнах світу. Виявлено основні перешкоди в розвитку українського ринку органічної продукції. Запропоновано шляхи вдосконалення процесу просування органічних продуктів українських виробників на внутрішній та зовнішній ринки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectринок органічної продукціїuk_UA
dc.subjectорганічне виробництвоuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсертифікаціяuk_UA
dc.subjectмаркуванняuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.titleСвітовий досвід просування органічної продукціїuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc631.147-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novytska_Chychkalo.pdfНаукова стаття333.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.