Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрижань, І.А.-
dc.contributor.authorЧевганова, В.Я.-
dc.date.accessioned2018-01-12T07:34:13Z-
dc.date.available2018-01-12T07:34:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3007-
dc.descriptionБрижань І.А. Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: методика та практика / І.А. Брижань, В.Я. Чевганова // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ. – Полтава : ПолтНТУ, 2015. – № 4 (53). – С. 16-22.uk_UA
dc.description.abstractЗапропоновано етапність розроблення стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства, підходи до її практичної реалізації, що можуть бути використані менеджерами та економістами підприємств різних видів діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.titleФормування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства: методика та практикаuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc343.533.6-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №4 (53)
Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БрижаньЧевганова.pdfСтаття598.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.