Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2895
Назва: Причини та наслідки конфліктів на підприємстві
Автори: Бакало, Н.В.
Гальченко, А.В.
Тематичні ключові слова: конфлікт
конфліктологія
Дата публікації: жов-2017
Видавництво: Полтава : ПДАА
Анотація: Конфлікт - це стосунки між соціальними суб’єктами, які характеризуються зіткненням інтересів, поглядів, установок, прагнень особистості. Конфлікт на підприємстві - невід'ємна складова частина його функціонування. І будь-який конфлікт може виконувати як позитивні, так і негативні функції. Причини конфлікту — це явища, події, факти, ситуації, що передують конфліктові та викликають його за певних умов діяльності суб’єктів соціальної взаємодії. Існують 4 групи факторів, дії яких можуть спровокувати виникнення та розвиток конфліктів. Це об’єктивні, організаційно-управлінські, соціально-психологічні та особистісні фактори. Перші дві групи факторів носять об’єктивний характер, третя й четверта — суб’єктив¬ний. Об’єктивними причинами конфліктної взаємодії вважаються ті обставини, що призводять до зіткнення думок, інтересів, цінностей людей
Бібліографічний опис: Бакало Н.В. Причини та наслідки конфліктів на підприємстві / Н.В. Бакало, А.В. Гальченко // І Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. «Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки», м. Полтава, 30 жовт. 2017 р. – Полтава : ПДАА, 2017. – С. 175-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2895
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гальченко, тези, конфлікти.pdfтези281.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.