Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.contributor.authorКрасноштан, С.С.-
dc.date.accessioned2017-12-10T18:21:43Z-
dc.date.available2017-12-10T18:21:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2868-
dc.descriptionМаховка В.М. Проблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту України / В.М. Маховка, С.С. Красноштан // Економіка і регіон. – 2017. – № 5. – С. 75-80.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблематику управління позиціонуванням національного туристичного продукту та його ключові компоненти. Надано основну інформацію стосовно загальносвітових підходів до управління туристичним продуктом у різних країнах світу, мінімізації негативних чинників і пошуків доцільної ніші на ринку. Згадано головні компоненти системи класифікації та їх головні групи. Подано цінну інформацію стосовно формування якісного механізму позиціонування національного туристичного продукту на світовому рівні. Розглянуто п’ять основних типів позиціонування національного туристичного продукту. Особливу увагу приділено можливим елементам майбутньої системи позиціонування України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectнаціональний туристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний напрямuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleПроблематика управління позиціонуванням національного туристичного продукту Україниuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc379.85-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2017. №5 (66)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховка_Красноштан_ Стаття_2017.pdf364.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.