Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуллер, М.В.-
dc.contributor.authorМуллер, М.О.-
dc.date.accessioned2017-12-07T07:14:58Z-
dc.date.available2017-12-07T07:14:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2863-
dc.descriptionМуллер М.В. Брендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практика / М.В. Муллер, М.О. Муллер // Економіка і регіон. - 2017. - № 5(66). - С. 75-79.uk_UA
dc.description.abstractНаведено характеристику понять «бренд», «брендинг». Схематично зображено процес стратегічного маркетингового управління брендингом. Зроблено наголос на заключному етапі процесу – прийнятті бренда споживачами. Проаналізовано становлення і розвиток успішних світових брендів у розрізі стратегічного маркетингового управління. Виявлено особливості застосування інструментів брендингу як гаранта успіху продукту серед споживачів. Запропоновано до використання на підприємствах такі стратегії маркетингового управління брендами, як Omnichannel та BAM-model.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectсила брендаuk_UA
dc.subjectприйняття брендаuk_UA
dc.subjectSTP-маркетингuk_UA
dc.titleБрендинг як інструмент стратегічного маркетингового управління: теорія та практикаuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2017. №5 (66)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття брендинг Муллер.pdfСтаття1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.