Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2839
Назва: Маркетингова логістика на підприємстві як джерело конкурентних переваг
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
логістика
конкурентні переваги
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Полтава : ПДАА
Анотація: Логістика − є основним інструментом підприємства, що сприяє досягненню необхідної конкурентоспроможності. У порівнянні з елементами комплексу маркетингу-мікс логістику найважче скопіювати, тому вона може стати для компанії важливим джерелом конкурентної переваги.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. Маркетингова логістика на підприємстві як джерело конкурентних переваг / М.В. Мокляк // Розвиток агропродовольчого ринку в умовах глобалізації економіки : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 30 листоп. 2017 р.). – Полтава : ПДАА, 2017. – С. 295-298.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2839
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETINGOVA_LOGISTIKA_конф_pdaa.PDFСтаття337.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.