Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2720
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бакало, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Бересток, Є.Т. | - |
dc.contributor.author | Шепелєва, А.О. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T11:13:02Z | - |
dc.date.available | 2017-10-31T11:13:02Z | - |
dc.date.issued | 2017-06 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2720 | - |
dc.description | Бакало Н.В. Вплив екскурсійної діяльності на емоційний та психофізіологічний стан дитини / Н.В.Бакало, Є.Т.Бересток, А.О. Шепелєва // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. – 2017. – Вип. 17. – С. 200-204. | uk_UA |
dc.description.abstract | Екскурсійна діяльність завжди спрямована на досягнення певної мети. Чітко організована та проведена екскурсія має досить сильний вплив на емоційний та психофізичний стан дитини. Особливо в наш час дана тема є актуальною, задля правильного розвитку світогляду дитини, формування її як особистості, здобуття комунікативних навичок та організації інтерактивного дозвілля. Ці фактори позитивно сприяють на подальшу адаптацію дитини в соціумі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу | uk_UA |
dc.subject | екскурсійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | екскурсія | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | емоційний стан | uk_UA |
dc.title | Вплив екскурсійної діяльності на емоційний та психофізіологічний стан дитини | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 338.372.32 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття Бакало.pdf | 340.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.