Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2635
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитренко, О.В. | - |
dc.contributor.author | Бабаш, Л.В. | - |
dc.contributor.author | Комарова, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-09T07:51:30Z | - |
dc.date.available | 2017-10-09T07:51:30Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2635 | - |
dc.description | Дмитренко О.В. Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови / О.В. Дмитренко, Л.В. Бабаш, О.І. Комарова // Імідж сучасного педагога Полтава. - Полтава : Асмі, 2016. - № 6. - С. 62-64. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті порушується питання про естетичне виховання на уроках іноземної мови. Автори статті наголошують на необхідності використання творів мистецтва (картин, кінофільмів, художніх творів, музики) на уроках іноземної мови. Головний акцент зроблено на необхідності забезпечити сприятливий емоційний фон на занятті та на створенні умов для активного сприйняття іноземної мови з метою реалізації творчих можливостей учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтава : АСМІ | uk_UA |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UA |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | uk_UA |
dc.subject | країнознавча мотивація | uk_UA |
dc.subject | емоційний фон | uk_UA |
dc.subject | реалізація творчих можливостей | uk_UA |
dc.title | Шляхи реалізації естетичного виховання на уроках іноземної мови | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 37.015.31:7(811) | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Імідж сучасного педагога.pdf | Стаття | 173.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.