Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитренко, О.В.-
dc.date.accessioned2017-10-06T12:24:10Z-
dc.date.available2017-10-06T12:24:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2618-
dc.descriptionДмитренко E.В. Тема искусства и назначения художника в цикле В.Ф. Одоевского «Русские ночи» // Мова та культура. – К. : ВД Дмитра Бураго, 2010. – Вип. 13, т. 4 ( 140). – С. 50-55.uk_UA
dc.description.abstractОсновним об’єктом аналізу статті є новели В.Ф. Одоєвського “Opere del Cavaliere Giambattista Piranesi”, “Импровизатор”, «Себастьян Бах», «Последний квартет Бетховена», що увійшли до філософського циклу «Русские ночи». Авторка розглядає новели письменника з точки зору реалізації у них теми мистецтва та призначення митця. Головна увага приділяється провідним мотивам життя і смерті, пошуку сенсу буття, любові і ненависті, руху і застою, швидкоплинного і довічного, універсальності мистецтва.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherК. : Вид. дім Дмитра Бурагоuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectсюжетuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectтрагічний образuk_UA
dc.titleТема искусства и назначения художника в цикле В.Ф. Одоевского «Русские ночи» = Тема мистецтва та призначення художника в циклі В.Ф. Одоєвськогоuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc821.161.1:7.071.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тема искусства.pdf153.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.