Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2618
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитренко, О.В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T12:24:10Z | - |
dc.date.available | 2017-10-06T12:24:10Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2618 | - |
dc.description | Дмитренко E.В. Тема искусства и назначения художника в цикле В.Ф. Одоевского «Русские ночи» // Мова та культура. – К. : ВД Дмитра Бураго, 2010. – Вип. 13, т. 4 ( 140). – С. 50-55. | uk_UA |
dc.description.abstract | Основним об’єктом аналізу статті є новели В.Ф. Одоєвського “Opere del Cavaliere Giambattista Piranesi”, “Импровизатор”, «Себастьян Бах», «Последний квартет Бетховена», що увійшли до філософського циклу «Русские ночи». Авторка розглядає новели письменника з точки зору реалізації у них теми мистецтва та призначення митця. Головна увага приділяється провідним мотивам життя і смерті, пошуку сенсу буття, любові і ненависті, руху і застою, швидкоплинного і довічного, універсальності мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | К. : Вид. дім Дмитра Бураго | uk_UA |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | сюжет | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | трагічний образ | uk_UA |
dc.title | Тема искусства и назначения художника в цикле В.Ф. Одоевского «Русские ночи» = Тема мистецтва та призначення художника в циклі В.Ф. Одоєвського | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 821.161.1:7.071.1 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тема искусства.pdf | 153.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.