Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, А.А.-
dc.date.accessioned2016-06-13T12:45:01Z-
dc.date.available2016-06-13T12:45:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 339.727.22-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/226-
dc.descriptionBurіak А. А. The bases of introducin investment marketing in the industry of regions / А. А. Burіak // Сучасна економічна наука: теорія і практика: Матеріали V-ої Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 17 листопада 2015 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – С. 223 – 225.uk_UA
dc.description.abstractInvestment marketing in the region’s industry should be reviewed as a purposeful activity aimed to increase the investment attractiveness of industrial enterprises in the region, promotion, accumulation and realization of their investment potential towards activating foreign investment attraction.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherПолтава: ПолтНТУuk_UA
dc.subjectthe investment potentialuk_UA
dc.subjectінвестиційний потенціал.uk_UA
dc.subjectthe foreign direct investmentsuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectthe regionuk_UA
dc.subjectпромисловістьuk_UA
dc.subjectthe industryuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectthe investment marketinguk_UA
dc.subjectінвестиційний маркетингuk_UA
dc.titleОсновні напрями впровадження інвестиційного маркетингу в промисловості регіонівuk_UA
dc.title.alternativeThe bases of introducing investment marketing in the industry of regionsuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu_Buriak A.A._ЕТіРЕ.pdf52.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.