Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузняк, Б.Я.-
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorМірошниченко, В.Т.-
dc.date.accessioned2017-09-11T06:12:34Z-
dc.date.available2017-09-11T06:12:34Z-
dc.date.issued2016-07-29-
dc.identifier.issn2307-2105-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2222-
dc.descriptionКузняк Б.Я. Маркетинг інновацій підприємства агропромислового комплексу / Б.Я. Кузняк, В.В. Добрянська, В.Т. Мірошниченко // Ефективна економіка : електронне наук. фах. вид. - Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2016. - № 7. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5062uk_UA
dc.description.abstractВажливим напрямом адаптації сільськогосподарських підприємств до ринкового середовища є формування і реалізація раціональної інноваційної політики. Метою даної роботи є осмислення та дослідження маркетингу інновацій підприємства, практичне застосування теоретичних знань. Останніми роками соя і соєві продукти стають продуктами здорового харчування населення розвинених країн. Соя – одна з небагатьох культур, вирощувати яку справді вигідно. Соя не виснажує землі, а навпаки, збагачує її азотом. Переробка сої не потребує значних капіталовкладень. Світова ціна сої за останні 20 років коливалася від $175 до $210 за 1 т. Впровадження нових технологій власної переробки сільськогосподарської продукції дозволять підприємствам агропромислового комплексу вийти на новий рівень виробничих та економічних можливостей. Також дуже перспективним напрямом діяльності є створення ставкового господарства та організації на його основі «зеленого туризму». До ринкових переваг такого виду діяльності слід віднести доступність відпочинку та рибалки за прийнятними цінами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕфективна економіка : електрон. наук. журналuk_UA
dc.subjectмаркетинг інноваційuk_UA
dc.subjectреалізація продукціїuk_UA
dc.subject«зелений туризм»uk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.titleМаркетинг інновацій підприємства агропромислового комплексуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc69.003:658.8-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ.htmlОсновна стаття103.8 kBHTMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.