Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичкало-Кондрацька, І.Б.-
dc.contributor.authorБуряк, А.А.-
dc.date.accessioned2016-06-13T11:51:54Z-
dc.date.available2016-06-13T11:51:54Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 339.727.22-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/220-
dc.descriptionChychkalo-Kondratska I.B. Conceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine regions / I.B. Chychkalo-Kondratska, А.А. Buryak // Економіка і регіон. – Полтава: ПолтНТУ, 2015. – № 4 (53). – С. 53 – 56.uk_UA
dc.description.abstractIn this article we suggest to consider investment marketing in the region’s industry as a purposeful activity aimed to increase the investment attractiveness of industrial enterprises and industrial real estate objects in the region, promotion, accumulation and realization of their investment potential towards activating direct foreign investment attraction. We have generalized some specific characteristics determining the features of its implementing on the region level. We have also substantiated the basic constituents of investment marketing in the industry, which are necessary for launching an effective promotion, building-up and realization the industry investment potential in the region. The algorithm of conducting marketing research of the region’s industry investment environment has also been developed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті запропоновано розглядати інвестиційний маркетинг у промисловості регіону як цілеспрямовану діяльність у напрямі підвищення інвестиційної привабливості промислових підприємств та об’єктів промислової нерухомості у регіоні, просування, нарощування та реалізації їх інвестиційного потенціалу з метою активізації зусиль щодо залучення прямих іноземних інвестицій. Узагальнено специфічні характеристики, що визначають особливості впровадження інвестиційного маркетингу на регіональному рівні. Обґрунтовано основні складові елементи інвестиційного маркетингу в промисловості, які є необхідними задля підвищення ефективності просування, нарощування та реалізації інвестиційного потенціалу промисловості в регіоні. Розроблено алгоритм виконання маркетингових досліджень інвестиційного середовища промисловості регіону.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectthe investment potentialuk_UA
dc.subjectінвестиційний потенціал.uk_UA
dc.subjectthe foreign direct investmentsuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectthe industryuk_UA
dc.subjectпромисловістьuk_UA
dc.subjectthe regionuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectthe investment marketinguk_UA
dc.subjectінвестиційний маркетингuk_UA
dc.titleConceptual principles of implementing investment marketing in the industry of Ukraine regions = Концептуальні принципи імплементації інвестиційного маркетингу в промисловості регіонів України.uk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2015. №4 (53)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Article_Chychkalo-Kondratska, Buriak.pdfСтаття132.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.