Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2208
Назва: Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга = Вибір засобів розповсюдження реклами методом комплексної (інтегральної) оцінки об'єктів маркетингу
Автори: Добрянська, В.В.
Мірошниченко, В.Т.
Тематичні ключові слова: реклама
значимость
комплексная оценка
средства распространения рекламы
комплексна оцінка
засоби поширення реклами
Дата публікації: 29-лип-2016
Видавництво: Гельветика
Анотація: Задача специалиста по рекламе заключается в выборе наиболее эффективных средств распространения рекламного обращения. Робота, посвящена поиску методов выбора коммуникационных ресурсов для передачи рекламных обращений. Изложена методика оценки эффективности использования каналов передачи рекламных обращений по комплексу характеристик. Предложенная методика комплексной (интегральной) оценки позволяет осуществить выбор объектов по характеристикам, имеющим разные единицы измерения. Данная методика учитывает как объективную так и субъективную значимость характеристик.
Завдання фахівця з реклами полягає у виборі найбільш ефективних засобів поширення рекламного звернення. Робота присвячена пошуку методів вибору комунікаційних ресурсів для передачі рекламних звернень. Викладено методику оцінки ефективності використання каналів передачі рекламних звернень за комплексом характеристик. Запропонована методика комплексної (інтегральної) оцінки дозволяє здійснити вибір об'єктів за характеристиками, які мають різні одиниці виміру. Дана методика враховує як об'єктивну так і суб'єктивну значимість характеристик.
Бібліографічний опис: Добрянская В.В. Выбор средств распространения рекламы методом комплексной (интегральной) оценки объектов маркетинга / В.В. Добрянская, В.Т. Мирошниченко // Молодий вчений. – 2016. – № 7(34). – С. 38-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2208
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама.pdfОсновна стаття274.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.