Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorМасюк, Д.О.-
dc.date.accessioned2017-09-08T08:48:58Z-
dc.date.available2017-09-08T08:48:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2196-
dc.descriptionКулакова С.Ю. Теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємства та реалізації його конкурентних переваг / С.Ю.Кулакова, Д.О.Масюк // Ефективна економіка. - 2015. - № 4. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу до журналу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3982uk_UA
dc.description.abstractНеобхідною умовою успішного функціонування будь-якого підприємства на сучасному етапі розвитку вітчизняної економіки є їх конкурентоспроможність. Пов'язано це, насамперед, зі значним загостренням боротьби між суб'єктами господарювання за сегменти ринку. У цій ситуації проблема оцінки конкурентоспроможності є пріоритетним завданням в управлінні підприємством. Стаття присвячена вирішенню актуальної проблеми оцінювання конкурентоспроможності підприємства та його конкурентних переваг на ринках споживчих товарів. Метою даного дослідження є систематизація наявних положень з дослідження конкурентного середовища, аналіз та послідовність створення стратегічних конкурентних переваг, розроблення стратегій та прийомів конкурентної боротьби. Для цього було розглянуто поняття конкурентоспроможності підприємства, а також сутність та завдання дослідження конкурентного середовища. В якості головного критерію оцінювання пропонується використовувати моніторингові заходи за рівнем маркетингової роботи підприємства. Авторами було вдосконалено методичні підходи та розроблено власний алгоритм дослідження конкуренції, визначення конкурентної позиції підприємства та розроблення стратегії підвищення конкурентоспроможності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleТеоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємства та реалізації його конкурентних перевагuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.137.2:631.11-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
masyuk_stattya_1.pdfОсновна стаття499.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.