Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2191
Назва: Українські реалії формування соціально відповідальної діяльності підприємств
Автори: Григор'єва, О.В.
Лавріненко, І.О.
Тематичні ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу
економічна відповідальність
екологічна відповідальність
соціальні програми
соціальна відповідальність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Інфраструктура ринку : електронний фаховий науково-практичний журнал
Анотація: В статті розглянуто сутність поняття соціально відповідальної діяльності підприємств. Досліджено умови формування соціально відповідальної поведінки підприємств у країнах ЄС. Розглянуто приклади компаній з високим рівнем соціальної відповідальності. Проаналізовано чинники, що гальмують процес розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні. Визначено ключові фактори підтримки розвитку соціально відповідального українського бізнесу.
Бібліографічний опис: Григор’єва О.В. Українські реалії формування соціально відповідальної діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О.В. Григор'єва, І.О. Лавріненко // Інфраструктура ринку. – 2017. – № 6. – Режим доступу: http://market-infr.od.ua/uk/6-2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2191
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Гигор_¦ва Лавр¦ненко.pdfОсновна стаття325.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.