Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.date.accessioned2016-06-13T09:43:44Z-
dc.date.available2016-06-13T09:43:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/199-
dc.descriptionПопова Ю.М. Брендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіону / Ю. М. Попова // The Caucasus: Economical And Social Analysis Journal Of Southern Caucasus. – Volume 11. – Issue 01. – 2016. – P. 13 – 15.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність понять «бренд», «брендинг». Розкрито сутність і призначення брендингу регіону. Узагальнено основні етапи створення бренду регіону. Обґрунтовано, що ефективний брендинг регіону сприяє підвищенню його інвестиційної привабливості та залученню інвестиційних ресурсів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендинг регіонуuk_UA
dc.subjectінвестиційна привабливість регіонуuk_UA
dc.subjectінвестиціїuk_UA
dc.titleБрендинг як інструмент підвищення інвестиційної привабливості регіонуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова The Caucasus 11.01.2016.pdf897.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.