Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобрянська, В.В.-
dc.contributor.authorМірошниченко, В.Т.-
dc.contributor.authorГузевська, Л.С.-
dc.date.accessioned2017-06-29T11:40:48Z-
dc.date.available2017-06-29T11:40:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1950-
dc.descriptionDobrianska V. Investigation of «Cool» Brands Influence on the Domestic Customer Market / V. Dobrianska, V. Miroshnychenko, L. Huzevska // Економіка і регіон : наук. вісн. ПолтНТУ ім. Юрія Кондратюка. – Полтава : ПолтНТУ, 2017. – Вип. 1 (62). – С. 26-30.uk_UA
dc.description.abstractThe authors considered the modern interpretation of the concept of «brand», the role of brands in the marketing impact of the company on the consumers, brand image characteristics, cool-brands specific. Cool-brands in terms of the domestic audience have been studied in the article.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто сучасне трактування поняття «бренд», роль брендів при здійсненні маркетингового впливу фірми на споживачів, іміджеві характеристики товарної марки, специфіку cool-брендів. Досліджено cool-бренди з точки зору вітчизняної аудиторії. Дослідження проведено шляхом опитування осіб у віці від 20 до 35 років методом особистого інтерв’ю і за допомогою соціальних мереж.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectтоварна маркаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectcool-брендuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectconsumer marketuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectcool-branduk_UA
dc.titleInvestigation of «Cool» Brands Influence on the Domestic Customer Market = Дослідження впливу cool-брендів на вітчизняному споживчому ринкуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc659.126-
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2017. №1 (62)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Добрянська.pdfСтаття2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.