Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1821
Назва: | Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього закладу до застосування здоров`язбережувальних технологій |
Автори: | Беседа, Н.А. |
Тематичні ключові слова: | мотиваційний компонент готовності вчителів здоров’язбережувальні технології організаційно-методичний супровід загальноосвітній навчальний заклад система методичної роботи |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Киівський ун-т ім. Бориса Грінченка |
Анотація: | У запропонованій статті доведено об’єктивну потребу в упровадженні здров`язбережувальних технологійу навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів до застосування означених технологій в системі методичної роботи сучасної школи. Виокремлено й охарактеризовано ознаки та рівні сформованості мотиваційного компоненту готовності вчителів до застосування здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовано результати експерименталь- ного дослідження щодо визначення професійно вмотивованого ставлення вчителів до здоров’язбережувальної педагогічної діяльності. |
Бібліографічний опис: | Беседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів ЗНЗ до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н.А. Беседа // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - К., 2015. - № 5-6 (50-51). - С.102-107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1821 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Беседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту.pdf | Стаття | 1.44 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.