Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1821
Назва: Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього закладу до застосування здоров`язбережувальних технологій
Автори: Беседа, Н.А.
Тематичні ключові слова: мотиваційний компонент готовності вчителів
здоров’язбережувальні технології
організаційно-методичний супровід
загальноосвітній навчальний заклад
система методичної роботи
Дата публікації: 2015
Видавництво: Киівський ун-т ім. Бориса Грінченка
Анотація: У запропонованій статті доведено об’єктивну потребу в упровадженні здров`язбережувальних технологійу навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів до застосування означених технологій в системі методичної роботи сучасної школи. Виокремлено й охарактеризовано ознаки та рівні сформованості мотиваційного компоненту готовності вчителів до застосування здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовано результати експерименталь- ного дослідження щодо визначення професійно вмотивованого ставлення вчителів до здоров’язбережувальної педагогічної діяльності.
Бібліографічний опис: Беседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів ЗНЗ до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н.А. Беседа // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - К., 2015. - № 5-6 (50-51). - С.102-107.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1821
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної терапії та ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту.pdfСтаття1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.