Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеседа, Н.А.-
dc.date.accessioned2017-06-13T11:00:45Z-
dc.date.available2017-06-13T11:00:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1821-
dc.descriptionБеседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів ЗНЗ до застосування здоров’язбережувальних технологій / Н.А. Беседа // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - К., 2015. - № 5-6 (50-51). - С.102-107.uk_UA
dc.description.abstractУ запропонованій статті доведено об’єктивну потребу в упровадженні здров`язбережувальних технологійу навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Обґрунтовано доцільність здійснення підготовки вчителів до застосування означених технологій в системі методичної роботи сучасної школи. Виокремлено й охарактеризовано ознаки та рівні сформованості мотиваційного компоненту готовності вчителів до застосування здоров’язбережувальних технологій. Проаналізовано результати експерименталь- ного дослідження щодо визначення професійно вмотивованого ставлення вчителів до здоров’язбережувальної педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиівський ун-т ім. Бориса Грінченкаuk_UA
dc.subjectмотиваційний компонент готовності вчителівuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectорганізаційно-методичний супровідuk_UA
dc.subjectзагальноосвітній навчальний закладuk_UA
dc.subjectсистема методичної роботиuk_UA
dc.titleВивчення мотиваційного компоненту готовності вчителів загальноосвітнього закладу до застосування здоров`язбережувальних технологійuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc373.5(072):613-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної терапії та ерготерапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беседа Н.А. Вивчення мотиваційного компоненту.pdfСтаття1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.