Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТур, О.М.-
dc.date.accessioned2017-06-12T07:54:56Z-
dc.date.available2017-06-12T07:54:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1810-
dc.descriptionТур О.М. Професійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівні / О.М. Тур // Наукові записки Тернопільського нац. пед. ун-ту ім. Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – Тернопіль, 2014. – Вип. № 2. – С.53 – 57.uk_UA
dc.description.abstractУ статті сформульовано основну мету професійної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства, схарактеризовано знаннєвий та компетентнісний педагогічні підходи, визначені поняття «компетенція», «компетентність», «професійно-комунікативна компетенція», зазначені прізвища дослідників, які вивчали теоретичні питання професійно-комунікативної компетенції, розглянуто її структуру, до якої віднесено професійну рефлексію, соціальну перцепцію та міжкультурну перцепцію, а також функціональні компоненти, зокрема інформаційний, поведінковий і мотиваційний, виокремлено рефлективний, активний і соціокультурний рівні професійно-комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійно-комунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectсоціальна перцепціяuk_UA
dc.titleПрофесійно-комунікативна компетенція майбутнього спеціаліста: структура, функціональні компоненти та рівніuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc316.77-
Розташовується у зібраннях:Кафедра українознавства, культури та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.1.docxТур О.М.37.12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.