Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1738
Назва: Street and road network’s planning principles for needs of persons with disabilites = Принципи проектування вулично-шляхової мережі з урахуванням потреб маломобільних груп населення
Автори: Литвиненко, Т.П.
Івасенко, В.В.
Тематичні ключові слова: вулично-шляхова мережа
маломобільні групи населення
транспортна доступність
мобільність
транспортна інфраструктура
принципи проектування
street and road network
people with limited mobility (PLM)
transport accessibility
mobility
transport infrastructure
design principles
Дата публікації: 2016
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Анотація: The development and improvement problem of principles and receptions of street-travelling network planning and also facilities of their providing, that would take into account the necessities of all users an environment, is in-process investigated, especially people with different disability nosologies and other categories of people with limited mobility. Distinguished basic groups of principles in relation to planning of environment. Analysed basic principles of planning of street-travelling network for conditioning for unimpeded motion by the community of all participants of traffic participants: functional integration, functional differentiation, compactness, town-planning integrating, microdistricts creation, construction of optimal street-travelling network, functional zoning, non-conflictual, modernisation, aesthetic attractiveness, visual perception, sequentialization, design of spatial corridor, universal design, availability, comfort, informing, unconcern, «smart adaptation», social, social adaptation, participating in public life, labour employment.
Досліджено проблему вдосконалення проектування та реконструкції вулично- шляхової мережі з визначенням принципів і прийомів, а також засобів їх забезпечення, які враховували б потреби всіх користувачів навколишнім середовищем, особливо людей з різними нозологіями інвалідності та інших маломобільних категорій. Виділено і проаналізовано основні принципи проектування вулично-шляхової мережі для створення умов для безперешкодного руху населеним пунктом усіх учасників дорожнього руху: функціональної інтеграції, функціональної диференціації, компактності, містобудівної інтегрованості, мікрорайонування, побудови оптимальної вулично-шляхової мережі, функціонального зонування, неконфліктності, модернізації, естетичної привабливості, візуального сприйняття, композиційності, моделювання просторового коридору, універсального дизайну, доступності, комфортності, інформативності, безпечності, «розумного пристосування», соціальної ефективності, соціальної адаптації, участі у громадському житті, трудової зайнятості.
Бібліографічний опис: Lytvynenko T. Street and road network’s planning principles for needs of persons with disabilites / T. Lytvynenko, V. Ivasenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво. – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – Вип. 2(47). – С.269-277.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1738
Розташовується у зібраннях:Кафедра автомобільних доріг, геодезії, землеустрою та сільських будівель
ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2016. №2 (47)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко.pdfСтаття568,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.