Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвиненко, Т.П.-
dc.contributor.authorІвасенко, В.В.-
dc.date.accessioned2017-06-07T08:50:06Z-
dc.date.available2017-06-07T08:50:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1738-
dc.descriptionLytvynenko T. Street and road network’s planning principles for needs of persons with disabilites / T. Lytvynenko, V. Ivasenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво. – Полтава : ПолтНТУ, 2016. – Вип. 2(47). – С.269-277.uk_UA
dc.description.abstractThe development and improvement problem of principles and receptions of street-travelling network planning and also facilities of their providing, that would take into account the necessities of all users an environment, is in-process investigated, especially people with different disability nosologies and other categories of people with limited mobility. Distinguished basic groups of principles in relation to planning of environment. Analysed basic principles of planning of street-travelling network for conditioning for unimpeded motion by the community of all participants of traffic participants: functional integration, functional differentiation, compactness, town-planning integrating, microdistricts creation, construction of optimal street-travelling network, functional zoning, non-conflictual, modernisation, aesthetic attractiveness, visual perception, sequentialization, design of spatial corridor, universal design, availability, comfort, informing, unconcern, «smart adaptation», social, social adaptation, participating in public life, labour employment.uk_UA
dc.description.abstractДосліджено проблему вдосконалення проектування та реконструкції вулично- шляхової мережі з визначенням принципів і прийомів, а також засобів їх забезпечення, які враховували б потреби всіх користувачів навколишнім середовищем, особливо людей з різними нозологіями інвалідності та інших маломобільних категорій. Виділено і проаналізовано основні принципи проектування вулично-шляхової мережі для створення умов для безперешкодного руху населеним пунктом усіх учасників дорожнього руху: функціональної інтеграції, функціональної диференціації, компактності, містобудівної інтегрованості, мікрорайонування, побудови оптимальної вулично-шляхової мережі, функціонального зонування, неконфліктності, модернізації, естетичної привабливості, візуального сприйняття, композиційності, моделювання просторового коридору, універсального дизайну, доступності, комфортності, інформативності, безпечності, «розумного пристосування», соціальної ефективності, соціальної адаптації, участі у громадському житті, трудової зайнятості.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університетuk_UA
dc.subjectвулично-шляхова мережаuk_UA
dc.subjectмаломобільні групи населенняuk_UA
dc.subjectтранспортна доступністьuk_UA
dc.subjectмобільністьuk_UA
dc.subjectтранспортна інфраструктураuk_UA
dc.subjectпринципи проектуванняuk_UA
dc.subjectstreet and road networkuk_UA
dc.subjectpeople with limited mobility (PLM)uk_UA
dc.subjecttransport accessibilityuk_UA
dc.subjectmobilityuk_UA
dc.subjecttransport infrastructureuk_UA
dc.subjectdesign principlesuk_UA
dc.titleStreet and road network’s planning principles for needs of persons with disabilites = Принципи проектування вулично-шляхової мережі з урахуванням потреб маломобільних груп населенняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc625.72:629.79:314.44:574.2-
Розташовується у зібраннях:ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівницво. 2016. №2 (47)
Кафедра автомобільних доріг, геодезії та землеустрою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко.pdfСтаття568.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.