Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1700
Назва: Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловості
Автори: Мокляк, М.В.
Радченко, А.Ю.
Тематичні ключові слова: маркетинг-мікс
швейна промисловість
товар
товарна політика
цінова політика
просування
політика розподілу.
ціна політика
Дата публікації: 2017
Анотація: Стаття присвячена проблемі удосконалення елементів маркетингового міксу на підприємстві швейної промисловості. Розглянуто шляхи покращення цінової та товарної політики, напрями удосконалення збутово-розподільчої системи на підприємстві.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловості / М.В. Мокляк, А.Ю. Радченко // Глобальні та національні проблеми економіки – 2017. - № 16. – С.385-390. (Index Copernicus, фахове)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1700
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_МоклякРадченко.PDFМокляк М.В. Маркетинг-мікс підприємства швейної промисловості / М.В. Мокляк, А.Ю. Радченко // Глобальні та національні проблеми економіки – 2017. - № 16. – С.385-390. (Index Copernicus, фахове)336.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.