Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаховка, В.М.-
dc.date.accessioned2016-06-11T11:08:15Z-
dc.date.available2016-06-11T11:08:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 338.48.51:659.127-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/167-
dc.descriptionМаховка, В. М. Ефективність рекламної діяльності туристичних підприємств, що надають послуги з сільського (зеленого) туризму / В. М. Маховка // Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту.–2014. –№ 10. – Т. 2.– С. 159 –165.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто ефективність рекламної діяльності на туристичних підприємствах Украйни. Проведено аналіз витрат на рекламні послуги на туристичних підприємствах Полтавської області. На основі позитивного світового досвіду запропоновано створення асоціативних форм об’єднання підприємств туристичної сфери, обґрунтовано напрямки підвищення ефективності рекламної діяльності та визначено шляхи зниження витрат туристичних підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Волинського інституту економіки та менеджментуuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectасоціативне об’єднанняuk_UA
dc.titleЕфективність рекламної діяльності туристичних підприємств, що надають послуги з сільського (зеленого) туризмуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маховка стаття.pdf417.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.