Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1666
Назва: Проблеми впровадження та управління маркетинговою діяльністю на українських підприємствах
Автори: Мокляк, М.В.
Бондаренко, Ю.Е.
Федоренко, О.В.
Тематичні ключові слова: стратегічне планування
маркетинговий аналіз
Дата публікації: 2015
Анотація: Визначено проблем впровадження та управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано основні етапи історії становлення маркетингу в Україні. Визначено основні перешкоди у розвитку маркетингу на українських підприємствах. Досліджено обсяг медійного рекламного ринку України у 2014 році. Визначено перспективні напрями розвитку реклами. Окреслено основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності вітчизняних підприємств.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Федоренко О.В., Бондаренко Ю.Е. Проблеми впровадження та управління маркетинговою діяльністю на українських підприємствах // Глобальні та національні проблеми економіки. –2015. – №3 – С. 366-370.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1666
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
проблеми управління маркет діяльн на укр під-вах.pdfМокляк М.В., Федоренко О.В., Бондаренко Ю.Е. 283.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.