Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1665
Назва: Маркетингові комунікації комерційного банку
Автори: Мокляк, М.В.
Литвин, І.В.
Ярмош Г.В.
Тематичні ключові слова: маркетингові комунікації
прямий маркетинг
банківська установа
реклама
імідж
репутація
Дата публікації: 2015
Анотація: Статтю присвячено аналізу маркетингових комунікацій комерційного банку та їх ефективності у просуванні послуг. Визначено основні перешкоди у розвитку маркетингових комунікацій більшості банків України. Досліджено традиційні інструменти маркетин- гових комунікацій, обгрунтовано важливість використання нових засобів і підходів банківського маркетингу. Проаналізовано спе- цифічні прийоми кожної категорії засобів маркетингових комунікацій комерційних банків. Визначено комплексну групу заходів у сфері просування, що базуються на поєднанні усіх засобів маркетингових комунікацій з метою підвищення привабливості банків.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Литвин І.В., Ярмош Г.В. Маркетингові комунікації комерційного банку // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – 2015. – № 10 (2). – С. 107-110.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1665
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинговів комунікації комерц банку.pdfМокляк М.В., Литвин І.В., Ярмош Г.В. 470.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.