Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1664
Назва: Международный маркетинг и процессы глобализации
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: міжнародний маркетинг
глобалізація
Дата публікації: 2014
Анотація: Для современного этапа реформирования экономики Украины характерны тенденции возрастающей интеграции в мировое сообщество, активного выхода отечественных предприятий на заграничные рынки, интенсификации развития новых форм международного экономического и торгового сотрудничества. В этих условиях объективно возрастает интерес к изучению международного маркетинга. Интернационализация - это явление в маркетинге, возникающее вследствие взаимозависимости рынков как результат глобализации. Рынки уже не воспринимаются как отдельные единицы, но все более как единый рынок.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Лукашенко М.С. МЕЖДУНАРОДНЫЙ МАРКЕТИНГ И ПРОЦЕССЫ ГЛОБАЛИЗАЦИИ// Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, 25 листопада 2014 року. – Полтава: ПолтНТУ, 2014. – С. 140-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1664
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
selection(1).pdfМокляк М.В., Лукашенко М.С. 1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.