Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1659
Назва: Роль реклами у розвитку міжнародного бізнесу
Автори: Гибало, А.О.
Передерій, Я.О
Ринейська, Л.С.
Тематичні ключові слова: реклама
міжнародний бізнес
транснаціональні корпорації
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Полтавський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Гибало А.О. Роль реклами у розвитку міжнародного бізнесу / А.О. Гибало, Я.О. Передерій; наук. кер. Л.С. Ринейська // Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. «Економічний розиток держави та її соціальна стабільність» (11 трав. 2017 р.) – Полтава : ПолтНТУ, 2017.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1659
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Реклама ТНКПередерій.pdfтези212.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.