Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.date.accessioned2017-05-24T07:38:45Z-
dc.date.available2017-05-24T07:38:45Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1657-
dc.descriptionМокляк М. В. Імідж аграрного підприємства в ринкових умовах // Організаційно-економічний механізм реалізації стратегічних напрямів розвитку агропродовольчої сфери: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. , присвяч. 198-річ. ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, 2 жовтня 2014 р. / Харк. нац. аграр. ун-т. ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ, 2014. – С. 48-50.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах конкурентної ринкової економіки набуває гостроти питання іміджу аграрного підприємства. Адже кожна організація функціонує в економічному просторі, де склалися певні моральні устої, принципи, культура. Тому підприємці та менеджери-аграрії повинні будувати свої стосунки з підлеглими, партнерами на засадах етики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.titleІмідж аграрного підприємства в ринкових умовахuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc658.012.32-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
selection.pdfМокляк М. В. 215.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.