Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1655
Назва: Міжнародний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств
Автори: Мокляк, М.В.
Улич, Л.М.
Тематичні ключові слова: міжнародний маркетинг
зовнішньоекономічна діяльність
Дата публікації: 2015
Анотація: Підприємства, що виходять на світовий ринок, зустрічають сьогодні жорстоку конкурентну боротьбу. Щоб вижити в цій боротьбі і досягти успіху, обов язково необхідно використовувати можливості маркетингу. Саме на основі маркетингової діяльності проводиться більшість комерційних операцій на світовому ринку. Спеціальними дослідженнями встановлено, що більше 75 % комерційних невдач відбувається через помилки в маркетинговій діяльності.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Улич Л. Міжнародний маркетинг як інструмент розвитку зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств // Європейський вибір України: завдання та пріоритети: Матеріали міжвузівської науково-практичної Інтернет-конференції. – Полтава: ПолтНТУ, 19 травня 2015. – С. 249- 251
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1655
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.