Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1652
Назва: Міжнародна реклама як ефективний інструмент просування продукції на світовому ринку
Автори: Мокляк, М.В.
Капустян, А.С.
Тематичні ключові слова: реклама
світовий ринок
просування продукції
Дата публікації: 2014
Анотація: Здійснюючи політику просування продукції на зовнішніх ринках, необхідно перш за все встановити, які інструменти длЯ цього використовувати і які витрати при цьому слід передбачити. Як інструмент політики просування товару реклама має особливо важливе значення для просування на зовнішньому ринку споживчих товарів. Це обумовлено тим, що купують такі товари велика кількість дрібних покупців, і саме реклама дозволяє здійснювати з ними необхідні комунікації. Основні завдання міжнародної реклами випливають із сформульованого Левісом правила AIDA. В основу цього правила покладено чотири ступені сприйняття реклами: увага (Attention), інтерес (Interest), бажання (Desire), дія (Action).
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Капустян А.С. Міжнародна реклама як ефективний інструмент просування продукції на світовому ринку // Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, 25 листопада 2014 року. – Полтава: ПолтНТУ, 2014. – С. 140-142.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1652
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези_реклама_Капустян__Мокляк___.PDFМокляк М.В.601.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.