Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1639
Назва: Співробітництво України з міжнародними фінансовими організаціями в умовах інтеграції у світовий економічний простір
Автори: Ринейська, Л.С.
Тематичні ключові слова: міжнародна економіка
електронна комерція
Інтернет
Інтернет-реклама
Інтернет-маркетинг,
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Ефективна економіка
Анотація: У статті досліджено розвиток маркетингу в умовах застосування Інтернет-технологій у сфері міжнародної економіки. Проаналізована організація маркетингових досліджень в Інтернеті. Визначено значення Інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингу у розвитку електронної торгівлі. На прикладі США розкриті особливості застосування Інтернет-маркетингу у галузі сільського господарства. Обґрунтована роль маркетингу у розвитку міжнародного електронного бізнесу.
Бібліографічний опис: Ринейська Л.С. Співробітництво України з міжнародними фінансовими організаціями в умовах інтеграції у світовий економічний простір [Електронний ресурс] / Л.С. Ринейська // Ефективна економіка : електрон. наук. фах. вид. - 2017. - №5. - Режим доступу до журналу http://www.economy.nayka.com.ua/.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1639
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Ринейська _1_.pdf678.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.